Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_02(1) |
公開日 |
2020-06-05 |
タイトル |
|
|
タイトル |
保育者・教師養成課程で学ぶ学生の「将来に役立つ学びの促進」を目指した授業の試みについて(2)-「手書き A3課題」を授業に活用することの意義- |
タイトル |
|
|
タイトル |
An attempt in class to enhance learning for the future of the students in the training course of nursery and elementary school teacher (2): themeaning of introducing ‟handmade A3 task” into the lesson |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
将来に役立つ学習 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
手書き A3課題 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
発表体験 |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Enhancing Learning for the future |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Preparatory Task (Handmade A3 Task) |
キーワード |
|
|
言語 |
en |
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
Experiences of Presentation |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
その他(別言語等)のタイトル |
|
|
その他のタイトル |
An attempt in class to enhance learning for the future of the students in the training course of nursery and elementary school teacher (2): themeaning of introducing ‟handmade A3 task” into the lesson |
著者 |
服部, 次郎
Hattori, Jiro
|
書誌情報 |
号 13,
p. 305-318
|
出版者 |
|
|
出版者 |
椙山女学園大学教育学部 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
1883-8626 |