WEKO3
-
RootNode
アイテム
保育者・教師養成課程で学ぶ学生の「将来に役立つ学びの促進」を目指した授業の試みについて(2)-「手書き A3課題」を授業に活用することの意義-
https://lib.sugiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/2786
https://lib.sugiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/27865b06c83d-1390-41e8-887f-2ffb3f62f79e
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_02(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-06-05 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 保育者・教師養成課程で学ぶ学生の「将来に役立つ学びの促進」を目指した授業の試みについて(2)-「手書き A3課題」を授業に活用することの意義- | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | An attempt in class to enhance learning for the future of the students in the training course of nursery and elementary school teacher (2): themeaning of introducing ‟handmade A3 task” into the lesson | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 将来に役立つ学習 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 手書き A3課題 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 発表体験 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Enhancing Learning for the future | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Preparatory Task (Handmade A3 Task) | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Experiences of Presentation | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||
その他のタイトル | An attempt in class to enhance learning for the future of the students in the training course of nursery and elementary school teacher (2): themeaning of introducing ‟handmade A3 task” into the lesson | |||||||||
著者 |
服部, 次郎
× 服部, 次郎
× Hattori, Jiro
|
|||||||||
書誌情報 | 号 13, p. 305-318 | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 椙山女学園大学教育学部 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 1883-8626 |