WEKO3
アイテム
保育者・教師養成課程で学ぶ学生の「将来に役立つ学びの促進」を目指した授業の試みについて(1)-「手書き A3課題」を授業に活用することの意義-
https://lib.sugiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/2646
https://lib.sugiyama-u.repo.nii.ac.jp/records/2646f63f87e2-ce54-496e-9ea5-f79063d84726
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_02(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-06-04 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 保育者・教師養成課程で学ぶ学生の「将来に役立つ学びの促進」を目指した授業の試みについて(1)-「手書き A3課題」を授業に活用することの意義- | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | An attempt in class to enhance learning for the future of the students in the training course of nursery and elementary school teacher (1): the meaning of introducing “handmade A3 task” into the lesson | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 将来に役立つ学習 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 手書き A3課題 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | 発表体験 | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Enhancing learning for the future | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Preparatory Task (Handmade A3 Task) | |||||||||
キーワード | ||||||||||
言語 | en | |||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||
主題 | Experiences of Presentation | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||
その他のタイトル | An attempt in class to enhance learning for the future of the students in the training course of nursery and elementary school teacher (1): the meaning of introducing “handmade A3 task” into the lesson | |||||||||
著者 |
服部, 次郎
× 服部, 次郎
× Hattori, Jiro
|
|||||||||
書誌情報 |
教育学部紀要 en : Journal of the School of Education 号 12, p. 299-310, 発行日 2019-03-01 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 椙山女学園大学教育学部 | |||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 18838626 | |||||||||
日本十進分類法 | ||||||||||
主題Scheme | NDC | |||||||||
主題 | 376.1 |